Produktbild
Yogesh K. (Hrsg.) Dwivedi

Social Media: The Good, the Bad, and the Ugly

15th IFIP WG 6.11 Conference on e-Business, e-Services, and e-Society, I3E 2016, Swansea, UK, September 13-15, 2016, Proceedings

Buch

This book constitutes the refereed conference proceedings of the 15th IFIP WG 6.11 Conference on e-Business, e-Services and e-Society, I3E 2016, held in Swansea, UK, in September 2016The 47 full and 17 short papers presented were carefully reviewed and selected from 90 submissions. They are organized in the following topical sections: social media strategy and digital business; digital marketing and customer relationship management; adoption and diffusion; information sharing on social media; impression, trust, and risk management; data acquisition, management and analytics; e-government and civic engagement; e-society and online communities. Mehr

CHF 136.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Mäntymäki, Matti (Hrsg.) / Ravishankar, Mayasandra-Nagaraja (Hrsg.) / Janssen, Marijn (Hrsg.) / Clement, Marc (Hrsg.) / Slade, Emma L. (Hrsg.) / Rana, Nripendra P. (Hrsg.) / Al-Sharhan, Salah (Hrsg.) / Simintiras, Antonis C. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-45233-3
  • EAN: 9783319452333
  • Produktnummer: 20332951
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 730 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D4.0 cm 1'124 g
  • Abbildungen: Book; 99 schwarz-weiße Abbildungen, Bibliographie
  • Reihenbandnummer: 9844
  • Gewicht: 1124

46 weitere Werke von Yogesh K. (Hrsg.) Dwivedi:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.