Produktbild
Anton O. Tolman

Why Students Resist Learning

A Model for Constructive Response

Buch

However personally committed faculty may be to helping students learn, their students are not always as eager to participate in this endeavour. The purpose of this book is to help faculty develop an integrated understanding of the causes of student resistance to learning, providing them with a rationale for responding constructively, and enabling them to create conditions conducive to implementing effective learning strategies.

CHF 56.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Kremling, Janine
  • ISBN: 978-1-62036-344-7
  • EAN: 9781620363447
  • Produktnummer: 19685570
  • Verlag: Stylus Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 248 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.0 cm 386 g
  • Gewicht: 386
  • Sonstiges: General (US: Trade)

1 weiteres Werk von Anton O. Tolman:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.