Ellis Cashmore
The Black Culture Industry
Ebook (PDF Format)
Cashmore's controversial study argues that black culture has been converted into a commodity, usually in the interests of white owned corporations. Using detailed studies of the marketing of Motown, Michael Jackson and the Artist Formerly Known as Prince, Cashmore suggests that inflating the significance of this commodified 'black culture' may actually be counter-productive in the struggle for racial justice.
CHF 54.15
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
- ISBN: 978-1-134-80938-7
- EAN: 9781134809387
- Produktnummer: 18418352
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2006
- Seitenangabe: 216 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 2'042 KB
60 weitere Werke von Ellis Cashmore:
Ebook (PDF Format)
CHF 65.00
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.