Produktbild
Ellis Cashmore

The Black Culture Industry

Ebook (PDF Format)

Cashmore's controversial study argues that black culture has been converted into a commodity, usually in the interests of white owned corporations. Using detailed studies of the marketing of Motown, Michael Jackson and the Artist Formerly Known as Prince, Cashmore suggests that inflating the significance of this commodified 'black culture' may actually be counter-productive in the struggle for racial justice.

CHF 54.15

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-134-80938-7
  • EAN: 9781134809387
  • Produktnummer: 18418352
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 216 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'042 KB

60 weitere Werke von Ellis Cashmore:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.