Religion, Media, and the Marketplace
Religion is infiltrating the arena of consumer culture in increasingly visible ways. We see it in a myriad of forms - in movies, such as Mel Gibson's The Passion of the Christ, on Internet shrines and kitschy Web altars. This title explores this intersection of the secular and the sacred.
CHF 47.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Nord, David (Solist) / Clark, Lynn Schofield (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-8135-4018-4
- EAN: 9780813540184
- Produktnummer: 2670205
- Verlag: Rutgers Univ Pr
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2007
- Seitenangabe: 325 S.
- Masse: H22.8 cm x B15.4 cm x D2.1 cm 458 g
- Auflage: None
- Gewicht: 458
Über den Autor
Lynn Schofield Clark is an assistant professor and the director of the Estlow International Center for Journalism and New Media at the University of Denver's School of Communication.
Bewertungen
Anmelden