Produktbild
Michael W. (Hrsg.) Adler

ABC of HIV and AIDS

Buch

The ABC of HIV and AIDS is an authoritative guide to the epidemiology, incidence, testing and diagnosis and management of HIV and AIDS.From an international expert editor and contributor team, this new sixth edition includes expanded coverage of HIV testing, assessment and routine follow up and new chapters outlining problematic conditions associated with HIV and AIDS. Prevention strategies, early diagnosis and antiretroviral drugs and pharmacotherapy are covered in detail as well as children and women with HIV. It also addresses key psychological and mental health issues, patient perspectives and the role of patient engagement.As knowledge i… Mehr

CHF 59.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Edwards, Simon G. (Hrsg.) / Miller, Robert F. (Hrsg.) / Sethi, Gulshan (Hrsg.) / Williams, Ian (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4051-5700-1
  • EAN: 9781405157001
  • Produktnummer: 4804527
  • Verlag: John Wiley and Sons Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 142 S.
  • Masse: H27.5 cm x B22.1 cm x D0.7 cm 434 g
  • Auflage: 6th Edition
  • Gewicht: 434
  • Sonstiges: Professional & Vocational

Über den Autor


Edited byMichael W. Adler, Professor of Genitourinary Medicine/Sexually Transmitted Diseases, Royal Free and University College Medical School, London, UKSimon G. Edwards, GU/HIV Clinician, Mortimer Market Centre, London, UKRobert F. Miller, Reader in Clinical Infection and Honorary Consultant Physician, Royal Free and University College Medical School, London, UKGulshan Sethi, Department of Sexual Health, St Thomas' Hospital, London, UKIan G. Williams, Senior Lecturer and Honorary Consultant Physician, Royal Free and University College Medical School, London, U

4 weitere Werke von Michael W. (Hrsg.) Adler:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.