Produktbild
Øyvind (Hrsg.) Ihlen

The Handbook of Communication and Corporate Social Responsibility

Ebook (EPUB Format)

While there is a huge amount of literature on corporate social responsibility (CSR), there is relatively little advice to be found regarding how CSR should be communicated. This book represents the definitive research collection for CSR communication, taking stock of the existing recommendations and demonstrating how communication disciplines can make contributions to central research gaps in CSR literature. Contributions from leading scholars in PR, organizational communication, and management show how theories of discourse, cognitive psychology, and rhetoric enrich our understanding.

CHF 40.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Bartlett, Jennifer (Hrsg.) / May, Steve (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-118-07873-0
  • EAN: 9781118078730
  • Produktnummer: 13862155
  • Verlag: John Wiley & Sons
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 560 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 1'959 KB
  • Auflage: 1. Auflage

Über den Autor


Øyvind Ihlen is Professor of Media and Communication at the University of Oslo. Jennifer Bartlett is Associate Professor of Advertising, Marketing and Public Relations at the Queensland University of Technology. Steve May is Associate Professor of Communication Studies at the University of North Carolina at Chapel Hill.

7 weitere Werke von Øyvind (Hrsg.) Ihlen:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.