Produktbild
Tony Langham

Reputation Management

The Future of Corporate Communications and Public Relations

Buch

A good reputation is vital to success in business and in life. Organisations with the best reputations outperform rivals in a myriad of tangible ways; they recruit higher quality staff, succeed with smaller marketing budgets, and exert greater influence over Governments. Although in the long term reputation is based on reality and behaviour, short term examples of organisations and individuals building unfair advantage can be seen all around us. Despite this, reputation remains an often misunderstood and neglected asset. In Reputation Management: The Future of Corporate Communications and Public Relations, Tony Langham argues that reputation… Mehr

CHF 30.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-78756-610-1
  • EAN: 9781787566101
  • Produktnummer: 27020701
  • Verlag: Emerald Group Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 269 S.
  • Masse: H20.7 cm x B13.6 cm x D2.7 cm 441 g
  • Gewicht: 441

17 weitere Werke von Tony Langham:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.