Produktbild
Philip T Kotler

Principles of Marketing Scandinavian Edition

Buch

Principles of Marketing, Scandinavian Edition is an ideal introductory text for undergraduate students and practitioners alike. This book, the third Scandinavian edition, is true to Kotler and Armstrong's classic conceptual framework, which has proved itself an exceptional introduction to marketing and has been used by millions of students all over the world. Principles of Marketing outlines and discusses concepts and ideas that help students and practitioners develop an effective marketing strategy for today's markets. Cases and examples are written to reflect current best practice with a focus on Scandinavian and European companies. The b… Mehr

CHF 74.20

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Armstrong, Gary / Parment, Anders
  • ISBN: 978-1-292-35499-6
  • EAN: 9781292354996
  • Produktnummer: 34240618
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 492 S.
  • Masse: 1'030 g
  • Auflage: 3. A.
  • Gewicht: 1030

18 weitere Werke von Philip T Kotler:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.