Produktbild
Art Weinstein

Handbook of Niche Marketing

Principles and Practice

Ebook (PDF Format)

Get closer to tailor made marketing!Ever-changing customer needs and intense competition make it crucial for companies to find new, creative ways to attract and retain customers. The Handbook of Niche Marketing: Principles and Practice fills the information gap long seen in niche marketing research by presenting the essential and influential articles from recent years in one book. This unique educational resource reveals the theories, the strategies, and real-life case studies of niche marketing success and why it is on its way to becoming the next global marketing wave. The Handbook of Niche Marketing features respected authorities' insightf… Mehr

CHF 72.85

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-136-41988-1
  • EAN: 9781136419881
  • Produktnummer: 14835315
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 284 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 3'298 KB

26 weitere Werke von Art Weinstein:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.