Produktbild
Jerome A. (Hrsg.) Katz

Entrepreneurial Strategic Content

Buch

Focuses on entrepreneurial strategic content. This title addresses the types of strategies that entrepreneurial companies use to effectively position themselves and gain competitive advantages. It identifies several strategic dilemmas and strategic choices that organizations face in their efforts to be more entrepreneurial.

CHF 201.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Lumpkin, G. T. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-84855-422-1
  • EAN: 9781848554221
  • Produktnummer: 4363265
  • Verlag: Emerald Group Publishing Limited
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 294 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D2.0 cm 610 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 610

16 weitere Werke von Jerome A. (Hrsg.) Katz:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.