Entrepreneurial Strategic Content
Focuses on entrepreneurial strategic content. This title addresses the types of strategies that entrepreneurial companies use to effectively position themselves and gain competitive advantages. It identifies several strategic dilemmas and strategic choices that organizations face in their efforts to be more entrepreneurial.
CHF 201.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Lumpkin, G. T. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-84855-422-1
- EAN: 9781848554221
- Produktnummer: 4363265
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2009
- Seitenangabe: 294 S.
- Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D2.0 cm 610 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 610
16 weitere Werke von Jerome A. (Hrsg.) Katz:
Bewertungen
Anmelden