Produktbild
George G. (Hrsg.) Brenkert

The Oxford Handbook of Business Ethics

Buch

The Oxford Handbook of Business Ethics is a comprehensive treatment of business ethics from a philosophical approach. Each chapter is written by an accomplished philosopher who surveys a major ethical issue in business, offers his or her own contribution to the issues that define that topic, and provides a bibliography that identifies key works in the field.

CHF 199.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Beauchamp, Tom L. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-19-530795-5
  • EAN: 9780195307955
  • Produktnummer: 22672659
  • Verlag: OXFORD UNIV PR
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 733 S.
  • Masse: H25.1 cm x B17.8 cm x D5.8 cm 1'383 g
  • Gewicht: 1383

4 weitere Werke von George G. (Hrsg.) Brenkert:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.