The Oxford Handbook of Business Ethics
The Oxford Handbook of Business Ethics is a comprehensive treatment of business ethics from a philosophical approach. Each chapter is written by an accomplished philosopher who surveys a major ethical issue in business, offers his or her own contribution to the issues that define that topic, and provides a bibliography that identifies key works in the field.
CHF 199.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Beauchamp, Tom L. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-19-530795-5
- EAN: 9780195307955
- Produktnummer: 22672659
- Verlag: OXFORD UNIV PR
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2009
- Seitenangabe: 733 S.
- Masse: H25.1 cm x B17.8 cm x D5.8 cm 1'383 g
- Gewicht: 1383
4 weitere Werke von George G. (Hrsg.) Brenkert:
Bewertungen
Anmelden