Produktbild
Shaun (Hrsg.) Wiley

Social Categories in Everyday Experience

Buch

How do the social categories with which we identify, or to which others assign us, affect our psychological makeup, our social behaviors, and our life outcomes? This edited volume answers this broad social psychological inquiry through research on the social categories of gender and immigration, the intersectionality of these two social categories, and how people outside the two categories frame their conceptions of the two groups and of themselves.

CHF 69.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Philogene, Gina (Hrsg.) / Revenson, Tracey (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4338-1093-0
  • EAN: 9781433810930
  • Produktnummer: 11574948
  • Verlag: American Psychological Association
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Masse: H25.9 cm x B18.3 cm x D1.8 cm 617 g
  • Gewicht: 617
  • Sonstiges: Professional & Vocational

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.