Wolfgang (Hrsg.) Amann
Humanism in Business
Buch
There are many books about business and society, yet very few of them question the primacy of GDP growth, profit maximization and individual utility maximization. This groundbreaking book questions these assumptions and investigates the possibility of creating a human-centered, value-oriented society based on humanistic principles.
CHF 170.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Pirson, Michael (Hrsg.) / Spitzeck, Heiko (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-521-89893-5
- EAN: 9780521898935
- Produktnummer: 4590743
- Verlag: Cambridge University Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2009
- Seitenangabe: 472 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D3.2 cm 872 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 872
Über den Autor
Wolfgang Amann is Executive Director of the MBA programme at the University of St Gallen, Switzerland. Shiban Khan is a senior researcher at the University of St Gallen, Switzerland. Michael Pirson is a research fellow at the Hauser Center for Nonprofit Organizations, Harvard University, and a lecturer at the Harvard Extension School. Heiko Spitzeck is studying for a PhD at the Institute for Business Ethics at the University of St. Gallen, Switzerland. Ernst von Kimakowitz is studying for a PhD at the Institute for Business Ethics of the University of St. Gallen, Switzerland.
37 weitere Werke von Wolfgang (Hrsg.) Amann:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.