Produktbild
Todd Mooradian

Strategic Marketing: Pearson New International Edition

Ebook (PDF Format)

For highly applied undergraduate and graduate marketing management or strategy courses.An all-purpose approach to strategic marketing management.Because strategic marketing is the essential marketing activity, Mooradian provides students with a highly applied decision-making framework and exploration of the tools that can be used to solve marketing problems.

CHF 54.80

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Matzler, Kurt / Ring, Larry
  • ISBN: 978-1-292-03384-6
  • EAN: 9781292033846
  • Produktnummer: 31731240
  • Verlag: Pearson HigherEducation
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 440 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 11'250 KB

3 weitere Werke von Todd Mooradian:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.