Produktbild
Christian Lahusen

The Rhetoric of Moral Protest

Public Campaigns, Celebrity Endorsement and Political Mobilization

Buch

Frontmatter -- Table of contents -- Introduction -- Part I Towards a theory of political mobilization -- Part II Investing in popular music: the opportunities for campaigning -- Part III Designing and composing protest simulacra: the campaign events and artifacts -- Part IV Understanding and explaining mobilization: campaign strategies and organized collective action -- Part V The globalization of collective action: international campaigns in context -- Epilogue -- Music scores -- References

CHF 192.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-11-015093-3
  • EAN: 9783110150933
  • Produktnummer: 15509116
  • Verlag: De Gruyter
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1996
  • Seitenangabe: 444 S.
  • Masse: H23.6 cm x B16.0 cm x D2.9 cm 811 g
  • Auflage: Reprint 2013
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 811

38 weitere Werke von Christian Lahusen:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.