Produktbild
Jennings (Hrsg.) Bryant

Psychology of Entertainment

Ebook (PDF Format)

As entertainment becomes a trillion-dollar-a-year industry worldwide, as our modern era increasingly lives up to its label of the &quote;entertainment age,&quote; and as economists begin to recognize that entertainment has become the driving force of the new world economy, it is safe to say that scholars are beginning to take entertainment seriously. The scholarly spin on entertainment has been manifested in traditional ways, as well as innovative ones. Representing the current state of theory and research, Psychology of Entertainment promises to be the most comprehensive and up-to-date volume on entertainment. It serves to define the… Mehr

CHF 81.25

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Vorderer, Peter (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-135-25741-5
  • EAN: 9781135257415
  • Produktnummer: 16982653
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 476 S.
  • Plattform: PDF

24 weitere Werke von Jennings (Hrsg.) Bryant:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.