Paul Cobb
Systems for Instructional Improvement: Creating Coherence from the Classroom to the District Office
Buch
Draws on research to propose a series of empirically grounded recommendations that together constitute a theory of action for advancing instruction at scale. The authors outline the elements of a coherent instructional system; describe practices for school leaders in supporting teachers' growth; and discuss the role of district leaders in developing school-level capacity for instructional improvement.
CHF 80.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Jackson, Kara / Henrick, Erin
- ISBN: 978-1-68253-178-5
- EAN: 9781682531785
- Produktnummer: 25465280
- Verlag: Harvard Education Pr
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2018
- Seitenangabe: 336 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.7 cm x D2.3 cm 590 g
- Gewicht: 590
35 weitere Werke von Paul Cobb:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.