Produktbild
Paul Cobb

Systems for Instructional Improvement: Creating Coherence from the Classroom to the District Office

Buch

Draws on research to propose a series of empirically grounded recommendations that together constitute a theory of action for advancing instruction at scale. The authors outline the elements of a coherent instructional system; describe practices for school leaders in supporting teachers' growth; and discuss the role of district leaders in developing school-level capacity for instructional improvement.

CHF 80.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Jackson, Kara / Henrick, Erin
  • ISBN: 978-1-68253-178-5
  • EAN: 9781682531785
  • Produktnummer: 25465280
  • Verlag: Harvard Education Pr
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 336 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.7 cm x D2.3 cm 590 g
  • Gewicht: 590

35 weitere Werke von Paul Cobb:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.