Produktbild
Harvard Business (Hrsg.) Review

Understanding Marketing: Expert Solutions to Everyday Challenges

Buch

The latest volume in the series: Understanding MarketingBusinesses soar when everyone in the organization adopts a marketing mind-set?an awareness of who the company's customers are, what they want, and how the organization can serve them profitably. But marketing's a big subject. How might you demystify it for yourself and your group if you don't have a marketing background?This volume provides the concepts and examples you need. You'll learn how to:-Define a target market-Identify and understand your toughest competitors-Develop a marketing strategy that lays out the four Ps: product, promotion, pricing, and place (distribution)-Test new pr… Mehr

CHF 15.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4221-2892-3
  • EAN: 9781422128923
  • Produktnummer: 22332360
  • Verlag: Harvard Business Review Pr
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 132 S.
  • Masse: H17.9 cm x B13.0 cm x D1.3 cm 186 g
  • Gewicht: 186

20 weitere Werke von Harvard Business (Hrsg.) Review:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.