Produktbild
Joseph P. (Hrsg.) Forgas

The Social Mind

Cognitive and Motivational Aspects of Interpersonal Behavior

Buch

Effective social interaction requires sophisticated mental and motivational strategies. The Social Mind reviews and integrates psychological research on the relationship between people's thoughts and motives - their 'social mind' - and their interpersonal strategies. The research shows that success in personal relationships, group behaviour and strategic interaction are all significantly influenced by how individuals interpret and explain the social world around them. The implications of this research for personal adjustment, organizational effectiveness and clinical, counselling and health psychology are also explored.

CHF 65.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Wheeler, Ladd (Hrsg.) / Williams, Kipling D. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-521-54125-1
  • EAN: 9780521541251
  • Produktnummer: 1573817
  • Verlag: Cambridge University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 464 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D2.7 cm 707 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 707

70 weitere Werke von Joseph P. (Hrsg.) Forgas:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.