Stephen (Hrsg.) Brown
Consuming Books
The Marketing and Consumption of Literature
Ebook (PDF Format)
Written by renowned marketing authorities, this book steps back from the practicalities of book marketing and takes a look at the industry from a broader consumer research perspective. It covers: a historical overview; marketing/literature interface; the consumers of books (from book groups to book crossing); and more.
CHF 59.35
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
- ISBN: 978-1-134-20941-5
- EAN: 9781134209415
- Produktnummer: 18405625
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2006
- Seitenangabe: 240 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 2'083 KB
- Abbildungen: 6 schwarz-weiße Abbildungen, 1 schwarz-weiße Fotos, 5 schwarz-weiße Zeichnungen, 3 schwarz-weiße Tabellen
Über den Autor
Stephen Brown is Professor of Marketing Research at the University of Ulster. Best known for Postmodern Marketing, he has published numerous books including Free Gift Inside and Wizard. His papers have appeared in the Harvard Business Review, Journal of Marketing, Journal of Consumer Research and many more.
25 weitere Werke von Stephen (Hrsg.) Brown:
The Marketing and Consumption of Literature
Ebook (PDF Format)
CHF 118.00
The Marketing and Consumption of Literature
Ebook (EPUB Format)
CHF 69.65
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.