Produktbild
John (Hrsg.) Vince

Digital Media

The Future

Buch

This volume presents state-of-the-art research from a wide area of subjects brought about by the digital convergence of computing, television, telecommunications and the World-Wide Web. It represents a unique snapshot of trends across a wide range of subjects including virtual environments; virtual reality; telepresence; human-computer interface design; interactivity; avatars; and the Internet. Both researchers and practitioners will find it an invaluable source of reference.

CHF 152.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Earnshaw, Rae A. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-85233-246-4
  • EAN: 9781852332464
  • Produktnummer: 1581150
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2000
  • Seitenangabe: 312 S.
  • Masse: H24.0 cm x B15.5 cm x D2.5 cm 771 g
  • Abbildungen: 167 schwarz-weiße Abbildungen
  • Gewicht: 771

22 weitere Werke von John (Hrsg.) Vince:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.