Produktbild
Larissa Hjorth

Games and Gaming: An Introduction to New Media

Buch

The computer games industry has rapidly matured. Once a preoccupation only of young technophiles, games are now one of the dominant forms of global popular culture. From consoles such as Nintendo Wii and Sony Xbox to platforms such as iPhones and online gaming worlds, the realm of games and their scope has become all-pervasive. The study of games is no longer a niche interest but rather an integral part of cultural and media studies. The analysis of games reveals much about contemporary social relations, online communities and media engagement. Presenting a range of approaches and analytical tools through which to explore the role of games in… Mehr

CHF 47.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-84788-491-6
  • EAN: 9781847884916
  • Produktnummer: 35318397
  • Verlag: Bloomsbury 3PL
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 192 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.6 cm x D1.4 cm 316 g
  • Auflage: English
  • Gewicht: 316

70 weitere Werke von Larissa Hjorth:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.