Produktbild
Ashley M. (Hrsg.) Pinkham

Knowledge Development in Early Childhood

Sources of Learning and Classroom Implications

Ebook (EPUB Format)

Synthesizing cutting-edge research from multiple disciplines, this book explores how young children acquire knowledge in the real world and describes practical applications for early childhood classrooms. The breadth and depth of a child's knowledge base are important predictors of later literacy development and academic achievement. Leading scholars describe the processes by which preschoolers and primary-grade students acquire knowledge through firsthand experiences, play, interactions with parents and teachers, storybooks, and a range of media. Chapters on exemplary instructional strategies vividly show what teachers can do to build childr… Mehr

CHF 51.60

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Kaefer, Tanya (Hrsg.) / Neuman, Susan B. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4625-0504-3
  • EAN: 9781462505043
  • Produktnummer: 20473327
  • Verlag: Guilford Publications
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 270 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 1'336 KB
  • Sonstiges: Ab 0 - 7 J.

Über den Autor


Edited by Ashley M. Pinkham, PhD; Tanya Kaefer, PhD; and Susan B. Neuman, EdD; all at: School of Education, University of Michigan

1 weiteres Werk von Ashley M. (Hrsg.) Pinkham:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.