Produktbild
Daniel S. (Hrsg.) Duick

Thyroid and Parathyroid Ultrasound and Ultrasound-Guided FNA

Ebook (PDF Format)

In this concise, gold-standard 4th edition book, the volume editors and authors synthesize the prior three editions and provide a comprehensive and expanded review on the latest in the diagnosis and management of thyroid nodules, as well as an update on parathyroid disease and non-endocrine lesions of the neck. This user-friendly edition again emphasizes a multidisciplinary approach to thyroid ultrasound and UGFNA, offering all the new information and subtleties clinicians must know in the application of this technique, now firmly established as a primary tool for diagnosing and managing thyroid disease. Developed by renowned experts in thyro… Mehr

CHF 65.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Levine, Robert A. (Hrsg.) / Lupo, Mark A. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-67238-0
  • EAN: 9783319672380
  • Produktnummer: 25192575
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 546 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 28'061 KB
  • Auflage: 4th ed. 2018
  • Abbildungen: 110 schwarz-weiße und 220 farbige Abbildungen, 60 schwarz-weiße und 192 farbige Tabellen, Bibliographie

Über den Autor


Daniel S. Duick, MD, MACE Professor of Medicine University of Arizona College of Medicine Phoenix, AZ, USA Staff Physician Endocrinology Associates, PA Scottsdale, AZ, USA Robert A. Levine, MD, FACE, ECNU Adjunct Assistant Professor of Medicine Geisel School of Medicine at Dartmouth College Department of Endocrinology St. Joseph Hospital Nashua, NH, USA Mark A. Lupo, MD, FACE, ECNU Clinical Assistant Professor Florida State University, College of Medicine Medical Director Thyroid & Endocrine Center of Florida Sarasota, FL, USA

2 weitere Werke von Daniel S. (Hrsg.) Duick:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.