Produktbild
Gordon Foxall

Consumers in Context

The BPM Research Program

Ebook (PDF Format)

This book, first published in 1996, presents a collection of papers by Gordon Foxall charting the development of the Behavioural Perspective Model (BPM) which he devised in the early 1980s and subsequently developed. The model offers a unique and original behaviour-based theory of consumer choice. In seeking to answer the question 'where does consumer choice take place?' by drawing upon behavioural psychology, Foxall presents an exciting challenge to previous theories whose emphasis has been on the internal working of the consumer's mind in reaching rational decisions and choices.Bringing alive the important subject of economic consumption, t… Mehr

CHF 56.75

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-317-33296-1
  • EAN: 9781317332961
  • Produktnummer: 20179520
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 572 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 56'142 KB

45 weitere Werke von Gordon Foxall:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.