Produktbild
Jagmohan Raju

Smart Pricing

Buch

In Smart Pricing, Wharton professors and renowned pricing experts Jagmohan Raju and John Zhang offer a powerful alternative to traditional pricing models. The authors focusing on a new set of influencers in pricing strategy: consumer psychology, economics, and marketing. To do so, they draw on their own breakthrough pricing research, as well as their most recent work helping enterprises rethink their approaches to pricing. Raju and Zhang make pricing more tangible and concrete by revealing innovative strategies that are helping companies create and capture more value and more new customers. Readers will discover restaurants where customers se… Mehr

CHF 50.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Zhang, Z.
  • ISBN: 978-0-13-438499-3
  • EAN: 9780134384993
  • Produktnummer: 19593406
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 224 S.
  • Masse: H23.0 cm x B15.1 cm x D1.5 cm 279 g
  • Gewicht: 279

Über den Autor


69912374

8 weitere Werke von Jagmohan Raju:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.