Produktbild
Peter Fleming

The End of Corporate Social Responsibility

Crisis and Critique

Buch

Electronic Inspection Copy available for instructors Providing a much-needed critique of Corporate Social Responsibility (CSR) practice and scholarship, this book seeks to redress CSR advocacy, from a political and critical perspective. A strident approach backed up by extensive use of case studies presents the argument that most CSR-related activity aims to gain legitimacy from consumers and employees, and therefore furthers the exploitative and colonizing agenda of the corporation. By examining CSR in the context of the political economy of late capitalism, the book puts the emphasis back on the fact that most large corporations are fundam… Mehr

CHF 55.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Jones, Marc V.
  • ISBN: 978-1-84920-516-0
  • EAN: 9781849205160
  • Produktnummer: 12913296
  • Verlag: SAGE Publications Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 144 S.
  • Masse: H24.1 cm x B17.0 cm x D0.9 cm 258 g
  • Gewicht: 258
  • Sonstiges: Tertiary Education (US: College)

100 weitere Werke von Peter Fleming:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.