Produktbild
Nina (Hrsg.) Bonderup Dohn

Designing for Situated Knowledge Transformation

Ebook (PDF Format)

How can knowledge developed in one context be put to use in other contexts? How can students learn to do so? How can educators design for learning this? These are fundamental challenges to many forms of education. The challenges are amplified in contemporary society where people traverse many different contexts and where contexts themselves are continuously changing. Designing for Situated Knowledge Transformation provides a structured answer to these questions, through an investigation of the theoretical, empirical, methodological and pedagogical design aspects which they involve. Raising profound questions about the nature of knowledge, of… Mehr

CHF 47.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Hansen, Stig Børsen (Hrsg.) / Hansen, Jens Jørgen (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-00-073488-1
  • EAN: 9781000734881
  • Produktnummer: 32813234
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 306 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 4'595 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 24 schwarz-weiße Abbildungen, 18 schwarz-weiße Zeichnungen

Über den Autor


Nina Bonderup Dohn is a professor at the Department of Design and Communication at the University of Southern Denmark, Denmark.Stig Børsen Hansen is an associate professor at the Department of Design and Communication at the University of Southern Denmark, Denmark.Jens Jørgen Hansen is an associate professor at the Department of Design and Communication at the University of Southern Denmark, Denmark.

7 weitere Werke von Nina (Hrsg.) Bonderup Dohn:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.