Produktbild
D. Jackson

Sonic Branding

An Essential Guide to the Art and Science of Sonic Branding

Ebook (PDF Format)

Brands have become very important as sources of value and as a means to build value and sustain market position. Much emphasis has been placed upon the visual representation of brands. This book defines a new competitive arena in the creation and development of brands - sound. Sonic branding is a new fast growing area related to advertising and media development of the branding experience. This will be a distinctive book and the first in this important new area.

CHF 59.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-230-50326-7
  • EAN: 9780230503267
  • Produktnummer: 13872389
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2003
  • Seitenangabe: 179 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 23'689 KB
  • Auflage: 2003
  • Abbildungen: Bibliographie

Über den Autor


DANIEL JACKSON is the Founder and Managing Director of Sonicbrand Ltd, a leading and pioneering company in sonic branding. He has worked in media planning and written articles on sonic branding.

93 weitere Werke von D. Jackson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.