Produktbild
Alan M. (Hrsg.) Rugman

Multinationals and Transfer Pricing

Ebook (PDF Format)

One of the reasons for the success of multinational enterprises in their ability to create in their supranational organisations internal markets which eliminate the imperfections of external world markets caused by tariffs on trade, restrictions on the flow of capital, information costs and so on. The method multinationals use to create and sustain internal markets is transfer pricing. Multinationals use to their advantage the difference between nominal accounting and real transfers from their head offices to a subsidiary in different countries to overcome transaction costs and restrictions on trade and capital flows. This book, first publish… Mehr

CHF 47.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Eden, Lorraine (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-351-99969-4
  • EAN: 9781351999694
  • Produktnummer: 22341758
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 346 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 17'022 KB

12 weitere Werke von Alan M. (Hrsg.) Rugman:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.