Produktbild
Alan (Hrsg.) Bryman

Qualitative Research 2

Buch

Qualitative research is a burgeoning field which has attracted a growing amount of self-reflection. Reflecting the growth of interest among qualitative researchers in the nature of their craft, this collection extends the value of the critically acclaimed first edition of Qualitative Research, edited by Alan Bryman and Robert G. Burgess by emphasizing key issues that demand the attention of qualitative researchers.It explores with topics that have come increasingly to the fore in the years since the publication Qualitative Research in 1999. Thus, topics such as visual research, biographical method, narrative analysis, computer-assisted qualit… Mehr

CHF 1,049.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4129-1164-1
  • EAN: 9781412911641
  • Produktnummer: 2533543
  • Verlag: SAGE Publications Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 1720 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D0.0 cm 3'130 g
  • Gewicht: 3130
  • Sonstiges: Professional & Vocational

Über den Autor


Alan Bryman is Professor of Organizational and Social Research, School of Management, University of Leicester, UK.

23 weitere Werke von Alan (Hrsg.) Bryman:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.