Produktbild
Pauline Maclaran

Critical Marketing

Ebook (EPUB Format)

Marketing is still widely perceived as simply the creator of wants and needs through selling and advertising and marketing theory has been criticized for not taking a more critical approach to the subject. This is because most conventional marketing thinking takes a broadly managerial perspective without reflecting on the wider societal implications of the effects of marketing activities.In response this important new book is the first text designed to raise awareness of the critical, ethical, social and methodological issues facing contemporary marketing. Uniquely it provides:* The latest knowledge based on a series of major seminars in the… Mehr

CHF 50.95

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Saren, Michael / Maclaran, Pauline / Goulding, Christina / Elliott, Richard / Caterall, Miriam
  • ISBN: 978-1-136-41291-2
  • EAN: 9781136412912
  • Produktnummer: 14000392
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 288 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 1'002 KB

33 weitere Werke von Pauline Maclaran:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.