Produktbild
Frances (Hrsg.) Vavrus

Teaching in Tension

International Pedagogies, National Policies, and Teachers' Practices in Tanzania

Ebook (PDF Format)

In recent years, international efforts to improve educational quality in sub-Saharan Africa have focused on promoting learner-centered pedagogy. However, it has not fl ourished for cultural, economic, and political reasons that often go unrecognized by development organizations and policymakers. This edited volume draws on a long-term collaboration between African and American educational researchers in addressing critical questions regarding how teachers in one African country-Tanzania-conceptualize learner-centered pedagogy and struggle to implement it under challenging material conditions. One chapter considers how international support fo… Mehr

CHF 46.68

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Bartlett, Lesley (Hrsg.)
  • ISBN: 978-94-6209-224-2
  • EAN: 9789462092242
  • Produktnummer: 18259842
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 202 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'576 KB
  • Auflage: 2013
  • Abbildungen: Bibliographie

6 weitere Werke von Frances (Hrsg.) Vavrus:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.