HW Wilson
Reality Television
Buch
A pop culture phenomenon, reality programming continues to dominate the airwaves and is big business for networks. This volume covers the evolution of reality programming, reviewing early programming in the 1970s and the ascendency of the genre in the 1980s; the rationale behind why viewers of all ages are drawn to reality programming; and the celebrity culture that surrounds some of the most popular shows.
CHF 119.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-8242-1212-4
- EAN: 9780824212124
- Produktnummer: 23372283
- Verlag: H.W. Wilson Publishing Co.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2013
- Seitenangabe: 277 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.0 cm 408 g
- Gewicht: 408
- Sonstiges: General (US: Trade)
44 weitere Werke von HW Wilson:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.