Produktbild
HW Wilson

Reality Television

Buch

A pop culture phenomenon, reality programming continues to dominate the airwaves and is big business for networks. This volume covers the evolution of reality programming, reviewing early programming in the 1970s and the ascendency of the genre in the 1980s; the rationale behind why viewers of all ages are drawn to reality programming; and the celebrity culture that surrounds some of the most popular shows.

CHF 119.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-8242-1212-4
  • EAN: 9780824212124
  • Produktnummer: 23372283
  • Verlag: H.W. Wilson Publishing Co.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 277 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.0 cm 408 g
  • Gewicht: 408
  • Sonstiges: General (US: Trade)

44 weitere Werke von HW Wilson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.