Dennis Kavanagh
Election Campaigning
The New Marketing of Politics
Buch
The advent of new technology and the importation of professional communicators has transformed the nature of British election campaigning. Kavanagh explores this process of Americanization characterized by the increasing importance of the media in elections and the rise of advertising agencies, pollsters, public relations advisers and speechwriters.
CHF 81.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-631-19811-6
- EAN: 9780631198116
- Produktnummer: 1763288
- Verlag: Blackwell Publishers
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1995
- Seitenangabe: 288 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.7 cm 446 g
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 446
Über den Autor
Dennis Kavanagh is Professor of Politics as the University of Nottingham. He is a regular commentator on British election politics and co--author of the Nuffield British election studies.
42 weitere Werke von Dennis Kavanagh:
The New Marketing of Politics
Ebook (PDF Format)
CHF 49.00
The New Marketing of Politics
Ebook (EPUB Format)
CHF 49.00
The New Marketing of Politics
Ebook (PDF Format)
CHF 18.00
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.