Produktbild
Dennis Kavanagh

Election Campaigning

The New Marketing of Politics

Buch

The advent of new technology and the importation of professional communicators has transformed the nature of British election campaigning. Kavanagh explores this process of Americanization characterized by the increasing importance of the media in elections and the rise of advertising agencies, pollsters, public relations advisers and speechwriters.

CHF 81.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-631-19811-6
  • EAN: 9780631198116
  • Produktnummer: 1763288
  • Verlag: Blackwell Publishers
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1995
  • Seitenangabe: 288 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.7 cm 446 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 446

Über den Autor


Dennis Kavanagh is Professor of Politics as the University of Nottingham. He is a regular commentator on British election politics and co--author of the Nuffield British election studies.

42 weitere Werke von Dennis Kavanagh:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.