Produktbild
Andreas Keller

Service Quality Measurement - Data Management

Buch

Seminar paper from the year 2003 in the subject Business economics - Operations Research, grade: 1.8, University of Strathclyde, language: English, abstract: Over the past decade Service Quality Measurement (SQM) has been receiving more attention worldwide and taking a more central role as a measurement of success. The notion of Service Quality is found well documented throughout the literature and describes the interactive process between the customer and the service provider. In general, the SQM is a powerful technique to monitor customer satisfaction, helping to focus on key areas of improvement in order to establish a new baseline to the… Mehr

CHF 16.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-656-00502-5
  • EAN: 9783656005025
  • Produktnummer: 11724744
  • Verlag: GRIN Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 40 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D0.3 cm 72 g
  • Auflage: 1. Auflage.
  • Gewicht: 72

88 weitere Werke von Andreas Keller:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.