Martin Scott
Media and Development
Buch
An essential book for anyone interested in the role of the media in development.
CHF 158.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Yanacopulos, Helen (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-78032-551-4
- EAN: 9781780325514
- Produktnummer: 23363613
- Verlag: Zed Books Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2014
- Seitenangabe: 240 S.
- Masse: H20.2 cm x B13.6 cm x D1.8 cm 349 g
- Gewicht: 349
Über den Autor
Martin Scott is a lecturer in media and international development at the University of East Anglia. His research is primarily concerned with media coverage of development and the global South. He has also written about entertainment education, media literacy and the role of popular culture in engaging young people in politics.
36 weitere Werke von Martin Scott:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.