Produktbild
Martin Scott

Media and Development

Buch

An essential book for anyone interested in the role of the media in development.

CHF 158.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Yanacopulos, Helen (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-78032-551-4
  • EAN: 9781780325514
  • Produktnummer: 23363613
  • Verlag: Zed Books Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 240 S.
  • Masse: H20.2 cm x B13.6 cm x D1.8 cm 349 g
  • Gewicht: 349

Über den Autor


Martin Scott is a lecturer in media and international development at the University of East Anglia. His research is primarily concerned with media coverage of development and the global South. He has also written about entertainment education, media literacy and the role of popular culture in engaging young people in politics.

36 weitere Werke von Martin Scott:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.