Produktbild
John Burnett

How Marketing Can Help Lawyers Make More Money

Targeted at Solo and Mid-Sized Practices

Buch

The New Role of Marketing in Law FirmsMarketing is still not highly regarded by modern law firms. This is especially true for solo and mid-sized firms, who neither have the resources or motivation to learn and implement strategic marketing. Yet, marketing offers such firms their best opportunity to survive and prosper. This book offers a comprehensive and relevant explanation of strategic marketing that will work for lawyers and their firms. As always, the success level is a function of whether the reader is willing to commit the time and energy to this process. If you do, you will make more money!.

CHF 41.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Carroll, Becky
  • ISBN: 978-1-4327-4579-0
  • EAN: 9781432745790
  • Produktnummer: 7599513
  • Verlag: Outskirts Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 238 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D1.3 cm 368 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 368

31 weitere Werke von John Burnett:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.