Produktbild
Andreas Klein

Marketing Plan: BMW 1-series in Germany

Ebook (EPUB Format)

Seminar paper from the year 2007 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: A, University of Bradford, course: MBA, 50 entries in the bibliography, language: English, abstract: Terms of ReferenceThis marketing plan for the BMW 1-series aims to outline and analyse the market environment in Germany. Also, an evaluation of the strategic and operational orientation as well as the strength and weaknesses of the product should be given. Based on this, recommendations for the future direction and implementation of the marketing-mix will be given. Executive SummaryIn the competitive compact segment (short: C-se… Mehr

CHF 16.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-638-61984-4
  • EAN: 9783638619844
  • Produktnummer: 13246186
  • Verlag: Grin Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 32 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 1'975 KB

99 weitere Werke von Andreas Klein:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.