Produktbild
Paul Zazarine

Glory Days: When Horsepower and Passion Ruled Detroit

Buch

The automobile industry is one of the most capital- and marketing-intensive industries in the world today. Common wisdom states that the keys to sales success in the industry are no different than in any other: brand management, product positioning, and brand imaging. But what do these commonly traded buzzwords really mean, and how do they translate into a successful brand campaign?In Glory Days, Jim Wangers uses his 45-year career in Detroit as the basis for explaining successful brand marketing for automobiles: * Why brand management for cars is not the same as for other branded products* How to position a model for the best possible tie-in… Mehr

CHF 64.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Zazarrine, Paul / Wangers, Jim (Gespielt)
  • ISBN: 978-0-8376-0208-0
  • EAN: 9780837602080
  • Produktnummer: 9207468
  • Verlag: Robert Bentley Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2003
  • Seitenangabe: 348 S.
  • Masse: H25.4 cm x B17.8 cm x D2.7 cm 712 g
  • Gewicht: 712

4 weitere Werke von Paul Zazarine:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.