Produktbild
Anitabh Pandey

Multi Dimensional Approach to Brand Building - A Conceptual Model for Indian Retailers

Ebook (PDF Format)

Research Paper (postgraduate) from the year 2008 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: A, , course: Conference, 19 entries in the bibliography, language: English, abstract: Indian Retail Scenario: Organized retailing has exponentially emerged to contribute to the growth of Indian retail sector. It constitutes 3% of the total retail market and expected to grow at a rate of 42% in 2008. According to estimates provided by Technopak, organized retail in India is expected to receive investments of $25 billion, taking the size of modern retail to $75 billion by 2011. These investments imply that shar… Mehr

CHF 6.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Tripathi, Vibhuti
  • ISBN: 978-3-640-19176-5
  • EAN: 9783640191765
  • Produktnummer: 12975534
  • Verlag: Grin Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 16 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 514 KB

1 weiteres Werk von Anitabh Pandey:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.