Produktbild
James C. Davis

Commerce in Color

Race, Consumer Culture and American Literature, 1893-1933

Buch

Examines consumer culture and race in the United States from 1893-1933 as they were manifested in advertising, literary texts, mass culture, and the public events of the period. This book proves that - in America - advertising, publicity, and the development of the modern economy cannot be understood apart from the question of race.

CHF 41.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-472-06987-3
  • EAN: 9780472069873
  • Produktnummer: 2659796
  • Verlag: The University of Michigan Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 312 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 472 g
  • Abbildungen: 13 illustrations
  • Gewicht: 472
  • Sonstiges: Undergraduate

6 weitere Werke von James C. Davis:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.