Produktbild
Erdener Kaynak

The Trans-Oceanic Marketing Channel

A New Tool for Understanding Tropical Africa's Export Agriculture

Ebook (PDF Format)

If you feel you have a disjointed, or unbalanced, view of the global system of demand and supply, you are probably correct. Most studies leave out a very important part of the system--the marketing channel. That is why Laurens van der Laan developed and wrote this book, The Trans-Oceanic Marketing Channel. To help you understand what happens to export crops, such as cocoa, coffee, cotton, groundnuts, tea, and tobacco, between their country of origin and consumer markets, this book analyzes the roles of different actors in trans-oceanic trade, inherent differences between world markets, export diversification policies, and the commercial and i… Mehr

CHF 50.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-136-74712-0
  • EAN: 9781136747120
  • Produktnummer: 17021940
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 296 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 16'454 KB

100 weitere Werke von Erdener Kaynak:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.