NATION BRANDING IN MODERN HISTORY
A recent coinage within international relations, nation branding designates the process of highlighting a country's positive characteristics for promotional purposes, using techniques similar to those employed in marketing and public relations. Nation Branding in Modern History takes an innovative approach to illuminating this contested concept, drawing on fascinating case studies in the United States, China, Poland, Suriname, and many other countries, from the nineteenth century to the present. It supplements these empirical contributions with a series of historiographical essays and analyses of key primary documents, making for a rich and…
Mehr
CHF 41.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Gienow-Hecht, Jessica C. E. (Hrsg.) / Estner, Annika (Hrsg.) / Will, Marcel K. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-78920-793-4
- EAN: 9781789207934
- Produktnummer: 33428055
- Verlag: Berghahn Books
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2020
- Seitenangabe: 300 S.
- Masse: H15.2 cm x B22.7 cm x D2.6 cm 408 g
- Gewicht: 408
- Sonstiges: Undergraduate
Über den Autor
Marcel K. Will holds a doctorate in Medieval and Modern History from the University of Cologne.
2 weitere Werke von Carolin (Hrsg.) Viktorin:
Bewertungen
Anmelden