Produktbild
Timothy (Hrsg.) De Waal Malefyt

Advertising Cultures

Ebook (EPUB Format)

Through its artful engagement with consumers, advertising subtly shapes our everyday worlds. It plays upon powerful emotions -- envy, fear, lust and ambition. But the industry itself is far more subtle and complex than many people might assume. Through an innovative mix of business strategy and cultural theory, this pioneering book provides a behind-the-scenes analysis of the link between advertising and larger cultural forces, as well as a rare look into the workings of agencies themselves. How do advertisements endeavour to capture real life? How do advertising agencies think of their audience: the consumer and their corporate client? What… Mehr

CHF 36.75

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Moeran, Brian (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-00-018056-5
  • EAN: 9781000180565
  • Produktnummer: 34052666
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 236 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 2'622 KB

Über den Autor


Timothy deWaal Malefyt is Director of Cultural Discoveries at BBDO Advertising, New York. Brian Moeran is Professor of Culture and Communication in the Department of Intercultural Communication and Management, Copenhagen Business School.

8 weitere Werke von Timothy (Hrsg.) De Waal Malefyt:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.