Decoding Modern Consumer Societies
Drawing on a wide range of studies of Europe, the United States, Asia, and Africa, the contributions gathered here consider how political history, business history, the history of science, cultural history, gender history, intellectual history, anthropology, and even environmental history can help us decode modern consumer societies.
CHF 136.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Spiekermann, U. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-230-11662-7
- EAN: 9780230116627
- Produktnummer: 11349612
- Verlag: Springer Nature
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2011
- Seitenangabe: 287 S.
- Masse: H23.6 cm x B15.5 cm x D2.3 cm 590 g
- Auflage: 2012
- Gewicht: 590
Über den Autor
Edited By Hartmut Berghoff and Uwe Spiekermann
5 weitere Werke von H. (Hrsg.) Berghoff:
Bewertungen
Anmelden