Produktbild
Michael A. (Hrsg.) Peters

The Creative University

Ebook (PDF Format)

The concept of the Creative University signals that higher education stands at the center of the creative economy indicating the growing significance of intellectual capital and innovation for economic growth and cultural development. Increasingly economic activity is socialised through new media and depends on immaterial and digital goods. This immaterial economy includes new international labour markets that demand analytic skills, global competencies and an understanding of markets in tradeable knowledges. Delivery modes in education are being reshaped. Global cultures are spreading in the form of knowledge and research networks. Openness,… Mehr

CHF 46.68

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Besley, Tina (Hrsg.)
  • ISBN: 978-94-6209-245-7
  • EAN: 9789462092457
  • Produktnummer: 18259885
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 192 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'812 KB
  • Auflage: 2013

79 weitere Werke von Michael A. (Hrsg.) Peters:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.