The Relationship Marketing of Nike
Studienarbeit aus dem Jahr 2012 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Social Media, Sheffield Hallam University, Sprache: Deutsch, Abstract: According to Godson (2011), relationship marketing is a marketing approach that is based on networks, interactions and relationships. Morgan and Hunt (1994) propose that relationship marketing includes all marketing activities that aim at establishing, developing and maintaining successful relational exchanges. Gummesson (2008) defines relationship marketing as marketing that is based on interactions within networks of relationships. In line with the previous, Kotl…
Mehr
CHF 20.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-3-656-42132-0
- EAN: 9783656421320
- Produktnummer: 14773230
- Verlag: GRIN Publishing
- Sprache: Deutsch
- Erscheinungsjahr: 2013
- Seitenangabe: 24 S.
- Masse: H21.1 cm x B15.1 cm x D0.4 cm 51 g
- Auflage: 1. Auflage
- Gewicht: 51
14 weitere Werke von Christian Münch:
Bewertungen
Anmelden