Produktbild
Chris Cooper

Essentials of Tourism

Buch

How has a family-run hotel in Jamaica become one of the leading sustainable tourism projects in the world? - and just how has the rise of social media impacted upon tourism market research? - and how effective are crowd-sourced destination strategies? For answers to these and many other contemporary tourism questions, simply turn to the second edition of Essentials of Tourism by Chris Cooper. From digital marketing to assessing the impact of events, every tourism student will find this book essential reading for not only grasping the key issues but applying them to real worl problems faced by professionals in the tourism industry. The book i… Mehr

CHF 59.80

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-292-08838-9
  • EAN: 9781292088389
  • Produktnummer: 18523606
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 384 S.
  • Masse: 800 g
  • Auflage: 2. A.
  • Gewicht: 800

100 weitere Werke von Chris Cooper:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.