Produktbild
Howard Gardner

Changing Minds

The Art and Science of Changing Our Own and Other Peoples Minds

Buch

Whether one is attempting to change the mind of a spouse, a nation or a corporation, an eminent Harvard psychologist offers an original framework for understanding exactly how to do it.

CHF 35.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4221-0329-6
  • EAN: 9781422103296
  • Produktnummer: 1907363
  • Verlag: Harvard Business Review Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 272 S.
  • Masse: H20.9 cm x B13.8 cm x D1.9 cm 280 g
  • Auflage: First Trade Paper Edition
  • Abbildungen: illustrations
  • Gewicht: 280

Über den Autor


The author of fifteen books, eminent Harvard psychologist Howard Gardner revolutionized our understanding of intelligence, creativity, and leadership with such books as Frames of Mind, Creating Minds, and Leading Minds.

56 weitere Werke von Howard Gardner:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.